wrz 08 2002 zalożyłam bloga.
Komentarze: 1

zaożyam sobie wczoraj bloga. Nie wiem waściwie po co, bo już jednego mam i go zaniedbuję. Może z tym pójdzie mi lepiej. Chcialam już wczoraj coś napisać, no ale sie nie dalo, bo wyskoczyl blad strony. Zreszta teraz cos takiego tez mi pisze.

Od poczatku wrzesnia trafilam do nowej klasy, szkoly. Moze to juz jest wykorzystany temat do wszelkich granic, no ale nie martwcie sie dzisiaj nic takiego kokretnego nie bedzie. Jak narazie pierwsza notatka jest typowo przynudzajaca, no ale to chyba normalne.

Co do wyglądu tego bloga, to moze cos sie zmieni, no ale to nic pewnego. nie znam sie dobrze na komputerach. Przynajmniej na tyle zeby zarzucac jakims HTML em. Zobaczy sie, co da się zrobić. Cudów nie obiecuję. No napewno nie w najbliższym miesiącu.

ab : :
11 listopada 2007, 20:00
pamietaj zawsze pisz o swoim zyciu i swoich przezyciach i nigdy nie kopiuj ::)

Dodaj nowy komentarz